Albinpride

Båtblogg

Gullbergs

Publicerad 2012-04-29 20:28:47 i Allmänt,

Har under ett dygn irriterat mig mer o mer att de lät oss komma i tron att vi kunde komma och hämta hem våran båt. Man tar ju förgivet att de som satt in en ny motor i vår båt som kostade ganska mycket! att det minsta de kunde göra innan de lät oss komma var att de provkört den ! Det hade de ju inte gjort och det stör mig! Man lämnar väl inte över något innan man vet att det funkar??? Känns ju som om de inte tar kunden så seriöst...
Anser ju att motorbytet är en ganska stor grej och oavsett hur dyr eller billig sak man än köper så borde servicen vara högre än den jag känner att vi fick. Ingen info om hur motorn fungerar, man fick en känsla av att han inte var så kunnig. Nästa kontakt vi har med dem kommer jag kräva att Ove (mekanikern) ska vara på plats och visa oss motorn och att han i alla fall har svar på våra frågor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela