Albinpride

Båtblogg

Längtar !!!

Publicerad 2012-02-08 18:48:01 i Allmänt,

Längtar till sommaren nu ! Såg på nätet foton som är från min (Sandra) hemtrakt, är uppväxt i Valdemarsvik som ligger 6 mil ca söder om Norrköping. Gryts skärgård har jag spenderat ALLA mina sommarlov så man har ju varit med om ett o annat på sjön ;)
Pappa hade en 2 mastad motorseglare Ansö 33 tror jag den hette.
Turerna gick mest till vår favvo ö som vi kallade Väggön - vet faktiskt inte om den heter så på riktigt... Underbart ställe !!!! -Fågelö, Harstena, Tångholmen, Trosa, Öland, Västervik och massa andra ställen !
Några bilder från Gryts skärgård, visst vill man ut i skärgårn!!!??? ;)








Ekön , här har man badat många ggr !














Gryt. Här köptes det glass medan pappa tankade båten....










Båtsplatser vid Gryt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela