Albinpride

Båtblogg

Idag förhoppningsvis !

Publicerad 2012-05-03 10:08:43 i Allmänt,

Vi tar tåget till Västerås snart och sen ska vi ta båten hem. Bara att hoppas på att allt går som den ska, och att jag är trevlig mot han på Gullbergs! Jag har tyvärr ett sätt mot folk som retat mig som inte är så trevligt.... Jag är oftast positiv men när jag känner mig uppretad så kan jag ha svårt att dölja det....
Får se hur jag tar det då han ska ta betalt för saker som borde åtgärdats innan vi skulle hämta båten förra gången, särskillt då Madde noterat att dieseln kan se ut hur som helst o att hon ville att de skulle ta en titt på det för länge sen...
Kul om det funkar denna gång då vårat renoverande kan sätta igång så fort han / hon kommer hem till vår brygga !




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela